Daca aveţi o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzări, aţi putea fi capabil de a returna produsul la noi. Primul pas este de a completa acest formular Returnări.
Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si vă vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.
Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.
Informaţii Comanda
- Nume:
- Prenume:
- E-Mail:
- Telefon:
- ID Comandă:
Data Comandă:
- Informaţii Produs & Motivul Returnări
- Nume Produs:
- Cod Produs:
- Cantitate
- Motivul Returnări (Am Primit Alt Produs, Defect, Eroare la Comanda, Inutilizabil
În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.
Returul produselor se supune OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative astfel: "Consumatorul (în accepţiunea legii, orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;) are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului." Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile şi consumabilele aferente, adică acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum. Produsul trebuie să fie însoţit de factura de achizitie.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumpărător iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maixm 30 de zile de la retur prin transfer bancar. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă acest lucru este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea cumpărătorului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate prin curierat rapid. Comenzile care sunt ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.